Bliv medlem

I al sin enkelthed er golf et simpelt spil, som går ud på at slå en lille bold i hul på så få slag som muligt. Men golf er meget mere end det.

Mange ved ikke at golf er en sport, hvor nybegynderen kan konkurrere på lige fod med de allerbedste spillere takket være det geniale handicapsystem, så selv om du lige er begyndt at spille golf kan du rent faktisk nemt slå dine modspillere selv om de måske har spillet golf i mange år.

Golf er også godt til hjerte og sjæl. Golf er et socialt spil, hvor man tilbringer 4-5 timer i selskab med familie, venner eller helt fremmede, samtidig med at man får god motion, masser af frisk luft og smukke naturoplevelser.

I Aars golfklub byder vi alle hjertelig velkomne uanset om man er nybegynder eller allerede har prøvet spillet.

Tryk her for at læse mere om hvordan du kommer i gang med at spille golf i Aars Golfklub.

Du er også meget velkommen til at kontakte sekretariatet for at høre nærmere.