Pay and Play

Aars Golfklubs Pay & Play er stedet hvor alle kan prøve kræfter med golf. Her er ingen krav om spilletilladelse eller klubmedlemsskab, til gengæld er der næsten garanti for underholdning, når du spiller de 9 huller.

Det er i øvrigt heller ikke nogen traditionel par 3-bane. Faktisk er det slet ikke en par 3-bane, for der er også et par 4-hul, hvor man kan teste evnerne på den lange fairways. I det hele taget er her alt, hvad man forventer af en golfbane - velplejede greens, drilske bunkere og vanskelig rough.

Aars Golfklubs Pay & Play er det perfekte mål for firmaturen eller en aktiv dag med familien. Mangler du golfudstyr? Så kontakt klubben for at leje et sæt golfkøller. Følg linket her for at se hvad det koster at spille på Aars Golfklubs Pay & Play bane.

Og når du så bliver bidt af golf - og det gør du sandsynligvis - så finder du alt om vores prøvemedlemsskab ved at klikke her.