Udvalg

I Aars Golfklub er mange medlemmer involveret i det frivillige arbejde, og selvom der er ansat en klubsekretær, så vil klubben på ingen måde kunne undvære den frivillige indsats. En sidegevinst ved at bruge en del af sin fritid i klubbens tjeneste er, at man lærer klubben at kende indefra og har mulighed for at knytte bekendtskab med andre aktive golfspillere. Der er altid brug for flere frivillige, så har du lyst til at deltage i arbejdet i Aars Golfklub, er du velkommen til at kontakte udvalgsformændene. Herunder kan du se en oversigt over formænd for klubbens udvalg og en  oversigt med kontaktoplysninger på medlemmer af de enkelte udvalg.

Er der ændringer eller fejl i kontaktoplysningerne? Kontakt sekretariatet med rettelser, tak.

Baneudvalg:

Banekontrol- & Baneserviceudvalg:

Begynderudvalg:

Bygningsudvalg:

Driving Range udvalg:

Eliteudvalg:

Funktion Navn Telefon E-mail

Information- og PR (inkl. IT) udvalg:

Juniorudvalg:

Formand

Rekrutteringsudvalg:

Turneringsudvalg:

Funktion Navn Telefon E-mail
Formand                              Birte Hvid 40 86 26 77 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Regel- & Handicapudvalg:

Sponsorudvalg: