Pleje af banen

Kære medlemmer

I Aars Golfklub gør greenkeeperne et stort arbejde ud af og få banen til at se skarp ud. Derfor gør greenkeeperteamet, alt hvad de kan for at holde sig væk fra jer golfspillere, både for ikke at forstyrre jeres spil, og for at arbejde så effektivt som muligt.

De starter klokken 6,  sommetider klokken 5 om morgenen, for at være færdige med dagens vigtigste opgaver, inden der kommer for mange spillere på banen.

Deres arbejde tilrettelægges efter at de første spillere tee'er ud klokken 7, så har de plads til arbejde i, før dagens første spillerne indhenter dem.

Hvis I skulle møde Greenkeeperne ude på banen - så forsøger de ikke at komme i vejen for jeres  golfspil - hvis i vil hjælpe dem med at udføre deres arbejde, og lukke dem igennem.

Ønsker du at følge vores Greenkeepere og deres daglige arbejde ?
Så følg Aars Golfklub ud på Facebook

Greenkeeper Etikette