Søndagsklubben

Søndagsklubben er en  vinterklub, hvis aktiviteter starter ved overgang til vintertid i slutningen af oktober måned.

Søndagsmatcherne afvikles, hvis vejret (og green-keeper) tillader det, og der spilles hver søndag frem til sommertid igen begynder i marts/april.

Matcherne spilles over 9 huller.
Afhængig af deltagerantal opdeles deltagerne i præmiegrupper.
Op til 15 deltagere 1 præmiegruppe, 16-30 deltagere 2 præmiegrupper o.s.v.
Der vil være præmie til nr. 1, 2 og 3 i hver gruppe.
Er der færre end 8 deltagere er matchen ikke tællende.
Der spilles i "SØNDAGSHCP.", som reguleres efter 9 huller (kun ned).

Afvikling

• Mødetid mellem kl. 9.20 og 9.40
  • Præmieuddeling fra forrige match 9.45
  • Start 10.00 (GUN-start)
  • Matchfee kr. 20

Gennemgående turnering (Vandrepokal)

Der vil sideløbende blive afviklet en gennemgående turnering, hvor de 10 bedste
resultater er tællende. Til den gennemgående match gives placeringspoint efter følgende regel:
Hvis der f. eks. er 12 deltagere i en gruppe, gives 12 point til nr. 1, 11 point til nr. 2, o.s.v., nr. 12 får 1 point. – Samme system i alle grupper.
Ved pointlighed er det laveste hcp., der er afgørende. Den samlede vinder er selvfølgelig den spiller, der gennem turneringen har opnået
flest placeringspoint. (max 10 matcher).

Der afholdes sæsonafslutning i slutningen af marts.

På gensyn til mange hyggelige golf-søndage

Britta og Ole Johansen
Inger-Lise Børresen