Mandagsklubben

Vi har afholdt afslutningsmatch søndag 8/10-2017.

Vi vender tilbage til foråret - første match 26/3-2018.

Indtil da kan du benytte Søndagsklubben.

Jørn
20454943

 

Alle medlemmer med DGU kort er velkomne i Mandagsklubben, hvor vi spiller 9 huller med gunstart. Vi har specielt fokus på at få nye spillere med i klublivet. Juniorer er også velkomne til at deltage. Der vil i klubben være en gennemgående turnering med afslutning efter forår og efterår. I den gennemgående turnering gives point for fremmøde og placering i de enkelte matcher. Gæstespillere kan deltage mod betaling af green- og matchfee. Gæstespillere kan dog ikke deltage i den gennemgående turnering.

Følgende er således gældende for Mandagsklubben:

  • Der spilles Hver MANDAG  9 huller med gunstart.
  • Aktuel mødetid: se ovenfor - Se også opslag i klubhuset
  • Der betales intet kontingent i Mandagsklubben.
  • Matchfee er 20 kr. pr. gang.
  • Scorekort skal afleveres efter matchen og handicapregulering følger DGU.

Afhængig af deltagerantal opdeles spillerne i præmiegrupper efter handicap. Der vil være præmier i grupper på forni og bagni. Præmieuddeling vil ske efter matchen, og kun spillere som er tilstede kan modtage præmie.

Formål

  1. at give nye spillere mulighed for at komme ud med mere erfarne spillere, for både at lære at bruge de skrevne og uskrevne golfregler, men for også at komme til at kende så mange af klubbens medlemmer så muligt. Samtidig lærer de erfarne medlemmer de nye spillere at kende.
  2. at give alle medlemmer som ikke på forhånd kan binde sig til et bestemt tidspunkt (børnepasning, overarbejde, tilkaldevagter osv.) mulighed for at spille med, blot de er der inden mødetid.
  3. at give alle medlemmer, som ikke bryder sig om at skrive sig på i bolde med andre spillere, mulighed for altid at komme til at spille med andre.

Formål opnås ved

  1. at alle møder til samme tid, klubledelsen mikser boldene i en blanding af mere erfarne og mindre erfarne spillere.
  2. at alle efter spillet (der efter gunstart er færdig næsten samtidig) samles til en øl eller andet og får en hyggesnak indtil præmieuddelingen.
  3. at mødetid er så sent (afhængig af solnedgang), at næsten alle kan nå det.
  4. at allle møder samtidig og klubledelsen mikser boldene så alle er sikre på at komme til at spille i bold med andre.

Resultat

  • at der deltager spillere fra handicap ca. 9 til 72
  • at der deltager gns. ca. 50 spillere pr. aften.
  • at næsten 100 pct. af deltagerne er med i det sociale samvær og præmieuddelingen efter spillet.
  • at der ikke er klikedannelse.

Matchledelse

Funktion Navn Telefon E-mail
Formand Jørn Jensen  20 45 49 43 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Næstformand Ella Henriksen  24 23 45 44 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Matchstatistik Hanne Andersen 24 25 34 30 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Bestyrelsesmedlem Steen Johansen 40 19 86 07 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Bestyrelsesmedlem Helle Lindstrøm 26 66 37 36 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Kasserer Leif Thomsen 24 40 12 97 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
×

Vi anvender cookies for at forbedre din oplevelse, opsamle statistik og huske indstillinger. Ved at klikke videre accepterer du dette. Accepter