Seneste nyt

Vi er på vej mod den mørke tid …..

…. med våde hulforløb flere steder og hvad der nu ellers følger med denne årstid……

Det betyder også, at vi ’sadler om’ til Vinterbane 14 +4 fra og med i dag, fredag den 28. oktober 2022.

Vinterbanen – også kaldet 14 + 4 – er en kombineret bane med følgende hulforløb:

Man starter med hullerne 1, 2, 3, 4 …. hopper over til hul 7, 8 og 9 ……. derefter videre til hul 12, 13, 14 ……. man krydser nu tværs over Tandrupvejen over til kortbanens hul K3, K4, K5 og K9 (disse har på scorekortet et K foran hulnumret for at tilkendegive, at det netop er kortbanen) …. derefter krydser man tilbage igen over Tandrupvejen og spiller hul 15, 16, 17 og slutter af med hul 18.

Der spilles med oplæg.

Der kan ikke handicapreguleres på vinterbanen, idet den ikke er ratet.

Når I udskriver scorekort via touchscreen, står vinterbanen som den foretrukne bane og der udskrives det gældende kort.

Noget helt andet ……….

Der har fra nogle medlemmer været ønske om at få en bolds øvrige spillere med på sit scorekort, bla. så man får antal tildelte slag (streger per hul) på boldens spillere nævnt.

Dette er nu tilføjet 😉