Seneste nyt

Matchplay finale 2022
Lørdag den 24. september blev finalerne og stablefordmatchen i årets Matchplay afviklet i et fantastisk golfvejr. Turneringen startede i maj - og i denne weekend blev vinderne så endeligt fundet. Det startede med indledende matcher i et puljespil, hvorefter 1., 2. og 3. pladsen i hver pulje gik videre i vind- eller forsvindmatcher. Disse endte så ud i, at 4 hold var kvalificeret til at spille finale i henholdsvis vinder- og trøsterække.
Der var som sædvanlig flotte gavekort fra Aars Pro Shop til alle vindere.
Finalisterne i vinderrækken var holdet: Team Mambo med Morten Eskildsen og Morten Rasmussen mod holdet, Thrysøe/Mikkelsen med Charlotte Thrysøe og Bodil Bjerre Mikkelsen.

Vinderne blev Thrysøe/Mikkelsen

Finalisterne i trøsterækken var holdet: Rask Golf med Ulrik og Kristian Rask Lindstrøm mod holdet, Larsen/Shaaban med Martin Larsen og Yasmin Shaaban.

Vinderne blev Larsen/Shaaban

I stablefordmatchen var der 29 spillere, som spillede i èn række. Der var præmier til 1., 2., 3. og 4. pladsen. Vinderne var:
1. pladsen med 48 point:  Birgitte Frendrup Jakobsen
2. pladsen med 41 point: Tom Christiansen
3. pladsen med 39 point: Klavs Benediktson
4. pladsen med 37 point: Jens Skadhauge
Der var på dagen pindpræmier til de dygtigste spillere. Disse blev vundet af:
Hul 3: Helle Lindstrøm (6.38 meter)
Hul 6: Jeppe Hald (3.02 meter)
Hul 14: Martin Larsen (6.28 meter)
Hul 17: Tom Christiansen (1.00 meter)

Til alle andre deltagere var der flotte klappepræmier fra vores sponsorer