Prøvemedlem

Lær at spille golf i Aars Golfklub

Golfspillet giver en unik mulighed for at kombinere motion, teknik og socialt samvær - og så kan alle være med. Vil du gerne prøve at spille golf? Vi afvikler løbende begynderkurser så kontakt sekretariatet for at høre nærmere.

På begynderkurset vil du få golftræning af PGA Pro Allan Høgh.
Det er ikke nødvendigt at investere i dyrt udstyr, for du kan låne alt hvad du skal bruge i golfklubben.

Et prøvemedlemskab giver ret til:

• Praktisk og teoretisk holdundervisning med golftræner Allan Høgh
  • Brug af Kortbanen banen under prøvemedlemskabet
  • Brug af træningsfaciliteter (driving range m.m.)
  • Begynderbog
  • Deltagelse i begyndermatcher hver torsdag i prøveperioden. Der vil være erfarne hjælpere til at vejlede under matcherne.
  • ...og en masse nye golfvenner

Pris for prøvemedlemskabet:

• kr. 500,-

Kvinder og Golf

"Kvinder og Golf" er et særligt tilbud til piger/kvinder/damer i alle aldre. Her har vi nogle kulturelle og gastronomiske aktiviteter ud over golfen. Vi skal også have tid til at hygge os.

Prisen for at deltage i "Kvinder og Golf" er kr. 800,-

Begynderundervisning:
Undervisningsforløbet for voksne i 2024 begynder søndag den 14. april klokken 10:00 og torsdag den 18. april kl. 18:00
Forløbet for "Kvinder og Golf" begynder søndag den 14. april klokken 10:00 og onsdag den 17. april kl. 17:00
Det kræver ingen forudsætninger at deltage i kurset. Der står medlemmer klar til at hjælpe dig og vi har udstyr du kan låne. Du møder blot op i golfklubben.

Du er også altid velkommen til at  kontakte sekretariatet eller PGA Pro Allan Høgh på tlf. 40 52 27 68 for at høre om mulighederne.
Vi har selvfølgelig også junior-træning i Aars Golfklub.