Naboklubber

Aars Golfklub ønsker den bedste service for vore medlemmer og vi har derfor indgået aftaler om halv greenfee med følgende naboklubber:

Hammel Golf Klub - 200 kr.  Skive Golfklub   Randers Golf Klub - Rabat på Greenfee 150 kr.
 Himmelbjerg Golf Club  Randers Fjord Golfklub - Greenfee 250 kr.  Hvalpsund Golf Club - Greenfee 250 kr.
 Lemvig Golfklub  Viborg Golfklub   Volstrup Golf Center - Max. 250 kr.
Tange Sø Golfklub  Struer Golfklub

Hvem kan benytte aftalen og hvornår:

• Aftalen om halv greenfee gælder dog kun for fuldtidsmedlemmer i Aars Golfklub.
  • Hverdagsmedlemmer og Flex-medlemmer er ikke omfattet af aftalen og skal betale fuld greenfee alle ugens dage.
  • Aftalen kan benyttes på alle hverdage og weekender/helligdage.

Aftalen om halv greenfee i nedenstående klubber imellem, indebærer at følgende overholdes:

• Ved greenfee spil på disse baner skal medlemmer af Aars Golfklub kunne fremvise gyldigt DGU kort.
  • De pågældende værtsklubbers lokale regler samt naturligvis almindelige golfetiketteregler overholdes.
  • Kun medlemmer af ovenstående klubber kan benytte sig af halv greenfee aftalen.
  • Der overholdes regler om evt. tidsbestillingsregler, handicapbegrænsninger og banelukninger på værtsklubbens bane.

Der henvises til klubbernes hjemmesider angående tidsbestilling, banelukninger og andre begrænsninger i spillemuligheder.

De nævnte klubbers medlemmer kan iflg. de indgåede aftaler spille for en tilsvarende rabatteret greenfee på Aars Golfklubs bane.