Fritspilsordning

Spil frit på 9 baner for normalkontingent + 900 kroner:

For at blive medlem af denne fantastiske ordning skal du blot betale et beskedent beløb oven i dit kontingent, hvorefter du kan spille frit på en række golfbaner resten af året.

Nedestående golfklubber er med i Fritspilsordning:

Skive Golfklub Morsø Golfklub
Aars Golfklub Løgstør Golfklub
Hvalpsund Golfklub Harre Vig Golfklub
Hjarbæk Golf Nord Vestjysk Golfklub
Jammerbugtens Golfklub

Fremgangsmåde:

• Booking af spilletid sker på helt normal vis gennem Golfbox eller telefonisk aftale m.m.

Formålet med samarbejdet er:

• At tilbyde et medlemsgode, hvor golfspillere for et beskedent merkontigent kan forøge deres spilleret fra 1 til hele 9 baner.
  • At sikre at de deltagende medlemmer altid har nemt ved at finde en nærtliggende bane uden merudgift, når hjemmebanen er optaget af matche, turneringer eller andre aktiviteter
  • At fastholde medlemmer, samt at tiltrække nye medlemmer til klubberne.

Kun for fuldgyldige medlemmer:

Ordningen gælder kun gælder for medlemmer med fulde medlemsrettigheder. Man kan således ikke erhverve fritspilskort hvis man er flex-, langdistance- og nabomedlem. For de medlemmer, der ikke ønsker at tilslutte sig fritspilsordningen, har Aars Golfklub fortsat greenfeeaftaler (halv greenfee m.m.) i samarbejde med en række andre golfklubber.

Ønsker du at blive medlem af fritspilsordningen? Køb dit medlemsskab i webshoppen!